Zakup Octawii III jakieś alternatywy ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ryjeks
    Rider
    • 2010
    • 488
    • Octavia III combi (5E5)
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    mufel, pojeździsz trochę z DSG i już nie będzie zbędne :wink:

    Komentarz

    • mufel
      Ambiente
      • 2014
      • 194

      Zamieszczone przez ryjeks
      mufel, pojeździsz trochę z DSG i już nie będzie zbędne :wink:
      do dobrego człowiek łatwo sie przyzwyczaja. Ja głównie jeżdżę w trasie dlatego tez ta doplata byla dla nnie zabojcza. Ale gdyby sie dalo doplacic do samego 4x4 to juz widziałbym sens w tym wydatku

      Komentarz

      • trasat23
        Rider
        • 2010
        • 417

        Zamieszczone przez greg505
        Zamieszczone przez trasat23
        Zamieszczone przez greg505
        trasat23, jaka masz konfiguracje?
        1,4tsi kombi elegance czarna
        Pakiet amazing
        Srebrne relingi
        Pakiet Chrom
        Sunset
        Trójramienna kierownica
        Canton
        Elektryczna klapa bagażnika
        Podświetlana przestrzeń wokół nóg
        Fotele obite skórą w tylnej częsci
        Isofix na przednim fotelu
        alarm fabryczny
        Pełne koło zpasowe
        MaxiDot z kolorowym wyświetlaczem
        Pakiet serwisowy 4 lata 60 000km.

        ...i to byłoby na tyle. Brak daty produkcji :roll:
        I taka wysoka cene dostales? :roll:
        Rabat wyniósł prawie 12000. To była najlepsza oferta w kraju, bo wysłałem do wszystkich dileróew
        www.kawapelnaslonca.pl

        Komentarz

        • Himenek
          Rider
          • 2014
          • 412

          ja dzisiaj skonfigurowałem Renault RS 265 KM coupe - całkiem spoko wyszło koło 120 tys. tylko mała strasznie i 3 drzwiowa... bagażnik praktycznie nie istnieje a na tym mi zależy jednak najbardziej

          Komentarz

          • Basik_
            Rider
            • 2013
            • 667

            Zamieszczone przez Himenek
            ja dzisiaj skonfigurowałem Renault RS 265 KM coupe - całkiem spoko wyszło koło 120 tys. tylko mała strasznie i 3 drzwiowa... bagażnik praktycznie nie istnieje a na tym mi zależy jednak najbardziej
            Dlatego ja myślę nad megane GT, też potrzebuję bagażnika :wink:
            Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

            Komentarz

            • Leniwiec
              Rider
              • 2009
              • 624
              • Octavia IV (NX3)
              • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

              Himenek, od tego jest GT220 :diabelski_usmiech
              Niektórym najbardziej może w nim doskwierać brak szpery z RSa, ale poza tym ma same plusy tego auta w opakowaniu kombi.
              Pozdro

              Komentarz

              • Himenek
                Rider
                • 2014
                • 412

                nie lubię kombi :P

                Komentarz

                • mufel
                  Ambiente
                  • 2014
                  • 194

                  Zamieszczone przez Himenek
                  nie lubię kombi :P
                  A golf gti performance 230km, wygląda fajnie 5 drzwi nie kombi dzisiaj byłem w salonie VW gość mnie zapewniał że na gti czas oczekiwania 3 miesiące (tak zamawiali w salonie i tyle czasu czekali)
                  Może Renault jest super i bezawaryjny i inne... ale jak dla mnie środek nie z tej epoki, z zewnątrz to rzecz gustu , ale wolę prostotę VW.

                  Komentarz

                  • Himenek
                    Rider
                    • 2014
                    • 412

                    za mały Skodę miałem tylko słabiutką bo 1,9 TDI i idealnie pasuję mi jej wymiary

                    Komentarz

                    • mufel
                      Ambiente
                      • 2014
                      • 194

                      Zamieszczone przez Himenek
                      za mały Skodę miałem tylko słabiutką bo 1,9 TDI i idealnie pasuję mi jej wymiary
                      Gdzieś czytałem że golf r ma być w wersji variant

                      Komentarz

                      • Leniwiec
                        Rider
                        • 2009
                        • 624
                        • Octavia IV (NX3)
                        • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                        Ale Variant to kombi, a jak widać na przykładzie GT220 Himenek kombi nie lubi.
                        W takiej sytuacji O3RS Liftback faktycznie nie ma konkurencji w swojej kategorii wagowej.
                        Pozdro

                        Komentarz

                        • mufel
                          Ambiente
                          • 2014
                          • 194

                          Zamieszczone przez Leniwiec
                          Ale Variant to kombi, a jak widać na przykładzie GT220 Himenek kombi nie lubi.
                          W takiej sytuacji O3RS Liftback faktycznie nie ma konkurencji w swojej kategorii wagowej.
                          no tak to kombi ale jedyna szansa zeby cos zmieścić do golfa. W tej cenie nie ma alternatywy dla rs

                          Komentarz

                          • metrotest
                            Rider
                            • 2006
                            • 506
                            • Volkswagen
                            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                            • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                            1/ Ford Focus St. Jak na wersję 5d jest spore. 2/ Co prawda kombi, ale małe to Seat Leon Cupra St /2ga połowa br/

                            Komentarz

                            • trasat23
                              Rider
                              • 2010
                              • 417

                              Zamieszczone przez szplukasz
                              Jeśli ktoś się zastanawia nad RS TDI lub 2.0 TDI to niech wejdzie do salonu Opla i zapyta się o auta z 2013 roku. Jest ciągle sporo Insigni Cosmo z dieslem 160 KM w bogatym wyposażeniu (IntelliLink RF900 Navi, Pakiet Kierowcy, Pakiet Flotowy) za 105-107 tyś (czyli rabat ponad 25 tyś od ręki)
                              Insignia wymiata na zewnątrz, ale w środku ma jedne mały szczegół, który ją w moich oczach zupełnie dyskredytuje.......są to wtyczki (nawet nie wiem jak to nazwać - już wiem BOLCE) w drzwiach do ich ryglowania/zamykania.
                              Wszystkie normalne samochody mają albo diody, albo nic nie mają w tym miejscu, a w Insignii taki retro badziew.
                              Takie rozwiązanie miały Fiaty 125p. Jeśli chciałeś zamknąć drzwi od wewnątrz musiałeś wcisnąć sterczący przez cały czas przy szybie kołek.
                              nowoczesny samochód i takie tandetne rozwiązanie.
                              www.kawapelnaslonca.pl

                              Komentarz

                              • perfex
                                L&K
                                • 2005
                                • 1117

                                Zamieszczone przez trasat23

                                Insignia wymiata na zewnątrz, ale w środku ma jedne mały szczegół, który ją w moich oczach zupełnie dyskredytuje.......są to wtyczki (nawet nie wiem jak to nazwać) w drzwiach do ich ryglowania/zamykania. .
                                Ale z drugiej strony insignia ma też za bardzo niewielką dopłatą siedzenia agr (certyfikowane przez jakąś niemiecką organizację ortopedów) które są fenomenalne! Absolutny Top jak dla mnie.
                                Pozdrawiam
                                perfex

                                Octavia HTP

                                Komentarz

                                • dawids
                                  Classic
                                  • 2014
                                  • 27

                                  Zamieszczone przez trasat23
                                  Zamieszczone przez szplukasz
                                  Jeśli ktoś się zastanawia nad RS TDI lub 2.0 TDI to niech wejdzie do salonu Opla i zapyta się o auta z 2013 roku. Jest ciągle sporo Insigni Cosmo z dieslem 160 KM w bogatym wyposażeniu (IntelliLink RF900 Navi, Pakiet Kierowcy, Pakiet Flotowy) za 105-107 tyś (czyli rabat ponad 25 tyś od ręki)
                                  Insignia wymiata na zewnątrz, ale w środku ma jedne mały szczegół, który ją w moich oczach zupełnie dyskredytuje.......są to wtyczki (nawet nie wiem jak to nazwać) w drzwiach do ich ryglowania/zamykania.
                                  Wszystkie normalne samochody mają albo diody, albo nic nie mają w tym miejscu, a w Insignii taki retro badziew.
                                  Takie rozwiązanie miały Fiaty 125p. Jeśli chciałeś zamknąć drzwi od wewnątrz musiałeś wcisnąć sterczący przez cały czas przy szybie kołek.
                                  nowoczesny samochód i takie tandetne rozwiązanie.
                                  W najnowszym Mercedesie C też to widziałem...masakra.... :shock:

                                  [ Dodano: Sro 02 Kwi, 14 08:11 ]
                                  Alternatywą dla praktycznie max. wyposażonej Octavii RS 2.0tdi może być Mazda 6 2.2d AT 175km i 420NM. W najdroższej wersji z automatem i dieslem 175k kosztuje ok. 150tyś. W tej cenie jest full (wyposażenie).
                                  Mazda waży jedynie 1430kg

                                  Komentarz

                                  • Mychu
                                    Classic
                                    • 2014
                                    • 22

                                    Zamieszczone przez dawids
                                    Zamieszczone przez trasat23
                                    Zamieszczone przez szplukasz
                                    Jeśli ktoś się zastanawia nad RS TDI lub 2.0 TDI to niech wejdzie do salonu Opla i zapyta się o auta z 2013 roku. Jest ciągle sporo Insigni Cosmo z dieslem 160 KM w bogatym wyposażeniu (IntelliLink RF900 Navi, Pakiet Kierowcy, Pakiet Flotowy) za 105-107 tyś (czyli rabat ponad 25 tyś od ręki)
                                    Insignia wymiata na zewnątrz, ale w środku ma jedne mały szczegół, który ją w moich oczach zupełnie dyskredytuje.......są to wtyczki (nawet nie wiem jak to nazwać) w drzwiach do ich ryglowania/zamykania.
                                    Wszystkie normalne samochody mają albo diody, albo nic nie mają w tym miejscu, a w Insignii taki retro badziew.
                                    Takie rozwiązanie miały Fiaty 125p. Jeśli chciałeś zamknąć drzwi od wewnątrz musiałeś wcisnąć sterczący przez cały czas przy szybie kołek.
                                    nowoczesny samochód i takie tandetne rozwiązanie.
                                    W najnowszym Mercedesie C też to widziałem...masakra.... :shock:

                                    [ Dodano: Sro 02 Kwi, 14 08:11 ]
                                    Alternatywą dla praktycznie max. wyposażonej Octavii RS 2.0tdi może być Mazda 6 2.2d AT 175km i 420NM. W najdroższej wersji z automatem i dieslem 175k kosztuje ok. 150tyś. W tej cenie jest full (wyposażenie).
                                    Mazda waży jedynie 1430kg
                                    A jaka może być alternatywa dla "wypasionej" O3 Elegance za 115tyś katalogowo (po rabacie 103 tyś)?

                                    Komentarz

                                    • Himenek
                                      Rider
                                      • 2014
                                      • 412

                                      Fiat Panda

                                      Komentarz

                                      • dawids
                                        Classic
                                        • 2014
                                        • 27

                                        Zamieszczone przez Mychu
                                        Zamieszczone przez dawids
                                        Zamieszczone przez trasat23
                                        Zamieszczone przez szplukasz
                                        Jeśli ktoś się zastanawia nad RS TDI lub 2.0 TDI to niech wejdzie do salonu Opla i zapyta się o auta z 2013 roku. Jest ciągle sporo Insigni Cosmo z dieslem 160 KM w bogatym wyposażeniu (IntelliLink RF900 Navi, Pakiet Kierowcy, Pakiet Flotowy) za 105-107 tyś (czyli rabat ponad 25 tyś od ręki)
                                        Insignia wymiata na zewnątrz, ale w środku ma jedne mały szczegół, który ją w moich oczach zupełnie dyskredytuje.......są to wtyczki (nawet nie wiem jak to nazwać) w drzwiach do ich ryglowania/zamykania.
                                        Wszystkie normalne samochody mają albo diody, albo nic nie mają w tym miejscu, a w Insignii taki retro badziew.
                                        Takie rozwiązanie miały Fiaty 125p. Jeśli chciałeś zamknąć drzwi od wewnątrz musiałeś wcisnąć sterczący przez cały czas przy szybie kołek.
                                        nowoczesny samochód i takie tandetne rozwiązanie.
                                        W najnowszym Mercedesie C też to widziałem...masakra.... :shock:

                                        [ Dodano: Sro 02 Kwi, 14 08:11 ]
                                        Alternatywą dla praktycznie max. wyposażonej Octavii RS 2.0tdi może być Mazda 6 2.2d AT 175km i 420NM. W najdroższej wersji z automatem i dieslem 175k kosztuje ok. 150tyś. W tej cenie jest full (wyposażenie).
                                        Mazda waży jedynie 1430kg
                                        A jaka może być alternatywa dla "wypasionej" O3 Elegance za 115tyś katalogowo (po rabacie 103 tyś)?
                                        Napisałem co może być alternatywą dla RS'a tdi na full wypasie....
                                        Nie brałem nic innego pod uwagę więc nie wiem co może być zamiast O3 za 103tyś....

                                        Komentarz

                                        • trasat23
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 417

                                          Zamieszczone przez perfex
                                          Zamieszczone przez trasat23

                                          Insignia wymiata na zewnątrz, ale w środku ma jedne mały szczegół, który ją w moich oczach zupełnie dyskredytuje.......są to wtyczki (nawet nie wiem jak to nazwać) w drzwiach do ich ryglowania/zamykania. .
                                          Ale z drugiej strony insignia ma też za bardzo niewielką dopłatą siedzenia agr (certyfikowane przez jakąś niemiecką organizację ortopedów) które są fenomenalne! Absolutny Top jak dla mnie.
                                          Sory, ale po wpadce ADAC z różnego rodzaju testami, ja już nie wierzę w te całe rekomendacje. Poza tym mój ociec jest ortopedą i zawsze powtarza, że najmniej naturalne pozycje dla człowieka to klęczenie oraz siedzenie
                                          Wnioski wyciągnij sobie sam
                                          www.kawapelnaslonca.pl

                                          Komentarz

                                          • perfex
                                            L&K
                                            • 2005
                                            • 1117

                                            Zamieszczone przez trasat23

                                            Sory, ale po wpadce ADAC z różnego rodzaju testami, ja już nie wierzę w te całe rekomendacje.
                                            Testy mnie nie fascynują. Wystarczy na tych fotelach usiąść i powinno być wszystko jasne.
                                            Pozdrawiam
                                            perfex

                                            Octavia HTP

                                            Komentarz

                                            • mufel
                                              Ambiente
                                              • 2014
                                              • 194

                                              [quote="Mychu"]
                                              Zamieszczone przez dawids
                                              Zamieszczone przez trasat23
                                              Zamieszczone przez szplukasz
                                              Jeśli ktoś się zastanawia nad RS TDI lub 2.0 TDI to niech wejdzie do salonu Opla i zapyta się o auta z 2013 roku. Jest ciągle sporo Insigni Cosmo z dieslem 160 KM w bogatym wyposażeniu (IntelliLink RF900 Navi, Pakiet Kierowcy, Pakiet Flotowy) za 105-107 tyś (czyli rabat ponad 25 tyś od ręki)
                                              Insignia wymiata na zewnątrz, ale w środku ma jedne mały szczegół, który ją w moich oczach zupełnie dyskredytuje.......są to wtyczki (nawet nie wiem jak to nazwać) w drzwiach do ich ryglowania/zamykania.
                                              Wszystkie normalne samochody mają albo diody, albo nic nie mają w tym miejscu, a w Insignii taki retro badziew.
                                              Takie rozwiązanie miały Fiaty 125p. Jeśli chciałeś zamknąć drzwi od wewnątrz musiałeś wcisnąć sterczący przez cały czas przy szybie kołek.
                                              nowoczesny samochód i takie tandetne rozwiązanie.
                                              W najnowszym Mercedesie C też to widziałem...masakra.... :shock:

                                              [ Dodano: Sro 02 Kwi, 14 08:11 ]
                                              Alternatywą dla praktycznie max. wyposażonej Octavii RS 2.0tdi może być Mazda 6 2.2d AT 175km i 420NM. W najdroższej wersji z automatem i dieslem 175k kosztuje ok. 150tyś. W tej cenie jest full (wyposażenie).
                                              Mazda waży jedynie 1430kg
                                              A jaka może być alternatywa dla "wypasionej" O3 Elegance za 115tyś katalogowo (po rabacie 103 tyś)?[/quote
                                              jesli skoda nie jest rs. To za ta kase jest kilka modeli. ]

                                              Komentarz

                                              • ryjeks
                                                Rider
                                                • 2010
                                                • 488
                                                • Octavia III combi (5E5)
                                                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                                Zamieszczone przez mufel
                                                To za ta kase jest kilka modeli. ]
                                                Jeśli chce się DSG lub pochodne i aktywny tempomat i fotel elektrycznie sterowany z pamięcią to liczba modeli drastycznie spada :wink:

                                                Komentarz

                                                • ketivv
                                                  L&K
                                                  • 2011
                                                  • 1155

                                                  Zamieszczone przez trasat23
                                                  że najmniej naturalne pozycje dla człowieka to klęczenie oraz siedzenie
                                                  kucanie nie klęczenie

                                                  dlatego np. taki sprzęt jest polecany do długotrwałej pracy "na siedząco"


                                                  natomiast siedzenia mogą być bardziej lub mniej ergonomiczne ale faktycznie sama pozycja siedząca jest dla naszego organizmu zła

                                                  Komentarz

                                                  • trasat23
                                                    Rider
                                                    • 2010
                                                    • 417

                                                    Zamieszczone przez ketivv
                                                    Zamieszczone przez trasat23
                                                    że najmniej naturalne pozycje dla człowieka to klęczenie oraz siedzenie
                                                    kucanie nie klęczenie

                                                    dlatego np. taki sprzęt jest polecany do długotrwałej pracy "na siedząco"
                                                    Obrazek

                                                    natomiast siedzenia mogą być bardziej lub mniej ergonomiczne ale faktycznie sama pozycja siedząca jest dla naszego organizmu zła
                                                    Kucanie jest na trzecim miejscu
                                                    www.kawapelnaslonca.pl

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...